Hvad kan DeltaM2M tilbyde?
DeltaM2M ApS er ikke noget stort firma.
Men vi har stor erfaring. Faktisk 17 år i 2024.
Den viden lader vi gerne vores kunder komme til gode.
Her er et par eksempler på, hvad vi også kan hjælpe med
Forebyggende service – preventive maintenance.
Undgå driftsstop og spar mange penge
Hvis I er leverandører af en eller anden løsning, som er monteret hos kunden – hvordan er det så med overvågning og fejlmelding?
Før var det jo sådan, at det var kunden, som skulle reagere på en fejlmelding – og kontakte jer. Men sådan behøver det ikke at være.
Lad os tage et eksempel: Det kunne være en stor kaffeautomat, som er installeret hos et større firma. Hvad sker der, hvis den første medarbejder trykker på knappen mandag morgen, og der ikke kommer kaffe ud? Måske slukker man for anlægget – og tænder det igen i håb om, at fejlen nulstilles. Det tager lidt tid. Efterfølgende prøver flere andre medarbejdere at tanke kaffe, men fejlen består endnu. Så må man henvende sig f.eks. i receptionen. De skal så finde frem til leverandøren og ringe til dem. Her spørger man nok til fejlårsagen – men får bare igen, at maskinen ikke virker.
Så må man sende en tekniker afsted. Han må frigøres fra andre opgaver imens. Når han kommer frem skal han finde fejlen – og hvilken reservedel som skal udskiftes. Derefter tilbage til værkstedet for at finde delen – og retur til kunden for at udskifte den. Nu er formiddagen gået. Medarbejderne hos kunden er trætte af situationen, da de ikke har kunnet få kaffe.
En helt traditionel situation – men sådan behøver det ikke længere at være!
Hvis vi monterer en lille kommunikationsenhed i anlægget, kan det selv sende alarmer til leverandøren. Anlægget ved, hvilken reservedel som skal bruge – og dermed kan der sendes en tekniker afsted med den rigtige reservedel. Han kunne stå der, når kunden åbner – og så er der frisk kaffe til alle medarbejdere.
Resultatet vil være gladere kunder og mindre belastning af serviceafdelingen. Vi kan hjælpe med det.
Læs også dette opslag.
Differenstemperatur overvågning af f.eks. store cylindre.
Det kunne for eksempel være en stor skibsmotor.
Det er klart at motorens temperatur kan variere. En kold motor som starter op bliver efterhånden varm. Det er jo ufarligt og helt almindeligt.
Men hvad nu hvis temperaturen i en enkelt af de store cylindre pludseligt stiger i forhold til de andre. Så ved vi, at der er noget galt – og kan slå alarm. Vi kunne sende en email, eller en SMS – eller hvad du nu ønsker. Det forhindrer et pludseligt nedbrud – og en meget dyr reparation.